"BYŁA NOC" 

Była noc, ciemna noc, wiatr i mgła.
Była noc, ciemna noc, Ona szła.
Dokąd idziesz Panienko?
Taka czysta jak szkiełko.
Do Betlejem Panienka szła. (2x)
Była noc, ciemna noc, wiatr i mgła.
Była noc, ciemna noc, Ona szła.
Szła przez ciemność zawieje.
Niosła ludziom nadzieję,
Świt nowego, lepszego dnia. (2x)
 
ANIOŁKI
I. My aniołki tutaj w niebie cichutko siedzimy.
I o pięknej choineczce tak sobie marzymy...
ref: choinka, choineczka, tu bombka, lampeczka.
Choinka, choineczka, na czubku gwiazdeczka.
II. Bez choinki tutaj w niebie jest nam bardzo smutno.
Może ktoś nam ją przyniesie, chociażby malutką.
 
 

30.11.2017 Dzieci z grupy Tygryski brały udział we wróżbach andrzejkowych.



Na zajęciach z rytmiki dzieci mają okazje poznać różne instrumenty muzyczne a także na nich zagrać.


21.11.2017 Antoś J. i Kacper K. w Urzędzie Miasta Puławy na rozdaniu nagród za udział w konkursie plastycznym pt. "Jak dwie krople wody" organizowanym przez Stowarzyszenie Inicjatywa.

Tygryski na spacerze na skwerku

Nowa forma zajęć zachęciła wszystkie dzieci do pracy

Piosenka, której się uczymy: "SIEDZĘ CICHUTEŃKO"
Siedzę cichuteńko, patrzę na okienko.
Poruszyły się zasłonki!
Chyba już go widzę! Chyba już go słyszę!
Zabrzęczały jego sanek dzwonki.

Ref.: Dzyń, dzyń, dzyń Mikołaju Święty.
Dzyń, dzyń, dzyń, przynieś nam prezenty.
.
Co to? Co to? Co to? Kto to? Kto to? Kto to?
To Mikołaj już się skrada.
Ojej! Ja się boję! Ale bać się chyba nie wypada.
Ref.: Dzyń, dzyń, dzyń…itd.

TEMATYKA:

1. NA STAREJ FOTOGRAFII

2. JESIENNA MUZYKA

3. MALI ARTYŚCI

4. CIEPŁO I ZIMNO

OGÓLNE CELE DYDAKTYCZNO-WYCHOWAWCZE:

1. Wdrażanie do ubierania się zgodnie z porą roku;

2. Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunków zdrowia i odporności;

3.Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku. Zapamiętanie cech typowych dla późnej jesieni: szaruga jesienna, słota;

4. Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowanie zbiorów;

5. Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej;

6. Kształtowanie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich;

7. Kształtowanie umiejętności globalnego czytania wyrazów;

8. Nauka piosenek i pląsów;

9. Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom;